winkkk


Saturday, August 21, 2010

Dont UNDersTAnd

hari ini hr rabu merupakan kelas pegjian mikro bg subjek k dan p....sggh grup aku x sgka dimrah sbgitu oelh lec.....kami x thu apa2 hya mngkut jadual...spttutnya hr itu adlh pnrgn ttp dia sruh mngjr kami smua trksima...terkjut dan tdk fhm knp dia sbgitu....?????
bgmn kmi nk mngjr jika tiada pnrgn atau guideline....llu kami dmarhi dia hnya brada dlm klas dlm 15 min kmdian dia kluar.....kami tkjut dngn prgainya yg tdk serupa org yg sdh tua stress smcm jer...
aperlah....tdk prnh aku dmrh sbgitu dlm kluarga ku sndri x prnh jmpa org mcm tu.....dialah org prtma yg aku jmpa prngai cmtu...kwanku ader yg hmpir mnitiskan air mta...dengan kata2nya

pd hri brikutnya grup aku brjmpa dengn koordinator subjek itu utk tukr lec ttpi kmi x dbnrkan...cedey...llu pn...mnenlefon lec trsbut dan dia mngtakan kami lmbik...hah...kami tdk sggup brsamanya dngnnya sem ni mrkah grup aku dlm tgnnya mcmmn ni???//mggu dpn kn mgjr dah.... nsib baik mndgr pnrgn dr pn Zanaton klu x grup aku xtau yang ader kmhirn utk mngjar bg stiap peljr yg akan mgjr...hope everythng okey.. huh!!!!!!!

No comments:

Post a Comment