winkkk


Monday, August 30, 2010

jiwa kacao.....huhu

hari ini merupakan mlm 19 umat islam mnjalani ibdh puasa....lgi 11 hr lg ramadan akn mlabuhkan trainya.....sepnjgn ramadan ini aku x smpat lagi pergi brterawikh...aku ingt blik nanti...aku akan mluangkan masa utk pergi walupun hari-hari terakhir...jiwa aku x tnteram memikirkan msalah yg dihadapi tiada lnsung kaitan dgn asemen tetpi mngenai sumthing yang skr utk dibrthu....aku thu setiap manusia tdak smpurna tetapi mengapa aku tidak bleh brsemuka dgn org tu...myakitkan hti je aku xtau apa yg xkena dgn dia sntiasa mncri keslahn org...dan sllu meltakkan dirinya btul...dlu aku rpt sgt dgnnya tetapi skrg aku dah jauh sjk aku brjauhan dgn dia....tutur katanya pun dah brubah x mcm dulu...APA SALAH AKU...kenapa sngaja nak cri pasal dgn aku...knpa dia mesti membtulkan bnda yg sah2 salah....KENAPA!!! aku pun hairan org yg trpeljar sbegitu boleh brfkiran sdemikian aku sdh dan tdk mngenalinya lagi....kalau dia boelh rasa skit hati aku pun boleh...bencinyer....nk luahkan perasaan ni rasa nk ngis jer...nsib baik ader kwan2 yg sdi mndgr luahan ini....walaupun aku rasa dia dh x syg aku lgi....mcm dulu.....hhuhuu.....aku nk dia yg dlu...dlu dia dgr mslh aku...segalanya bntu aku..tapi skrang aku dah berseorgn....aku kn hdup brdikri x bleh brgntung dgn dia lgi...xbleh..aku x suka perasaan ini...aku kn berdikri, kn igt smpe bla nk brgntung dgn dia sampai bla hrus terikat dgn dia.sgguh sedih...

No comments:

Post a Comment