winkkk


Saturday, August 21, 2010

My GraNDMa......~~~`

mlm ni sje2 aku nk tlis....hr ni mrupkn hari ke-11 umat islm mnjalani ibdah puasa bg thun 2010...tpi bg aku skluarga puasa thn nie x sindh dhulu dan raya nnti jg tdk smeriah dhulu dgn
laungn ketw dan leteran nnekku dlm mngjr mmbuat ktupat.....aku brhrp sgt dia pulih kmbli
aku hrus mmlih smda aku nk blik mnjguk ttp aku dbbni dgn assgmn yg byak....Ya Allah hanya kau sja yg tau...aku trgn sgt nk blik tgk dia tpi jrak aku trllu jauh....bangi dan kangr adlh jrk yg jauh
aku hya mmpu brdoa....ttpi dgn keadaanny skrg aku tkut nk brhrp....
akulah org yg plig rpt dgnnya dhlu...kmn sj dgn aku...tpi skrg aku tiada brsmnya di hosptal...jika bln bgini akulah org yg sllu prgi trwikh brsmnya....Ya Allah jgnlah jd apa2...aku x sggup jika aku xsmpat blik dr jrk jauh ni.... aku tkut sgt..Ya Allah....dia adlh nnekku...aku syg sgt pdnya...jika dhulu jka nnekku skit aku akn sgera pulg dgn mak sedareku yg tggl di bangi juga mngjr dicni serta mymbung master di ukm ini tpi skrg dia mgmbil kputsan untuk cti 60 hari tnpa gaji utk mnjga nnekku....tpi aku tdk bleh mmbuat kputsn spt itu aku hyalah pljr biasa yg bru menapak di ukm ini kira--kira bru 1 thun......Ya Allah aku hya mmpu berdoa agr smua plih spt biasa ttpi tumor otak dan lumpuh merupakn pyakit yg truk aku brdoa agr dia brthn....demi aku...cucunya...

No comments:

Post a Comment